Sen vill hon prata om hästar, mest vill hon vara i grottorna

Rubriklåt: Grottorna med säkert!
 
Hej hej nu ska jag hinna blogga. Under stress, igen. Kan jag bara skriva i den här bloggen när jag inte är superstressad? Nej, tydligen inte. Men sen sist har Henrik varit här! Hen kom ner från Pite och var här  och det var bäst. Hen kom hit i onsdags och vi åkte hem till mig, för vi trodde att målarna skulle vara borta. Så vi lyssnade på bra musik, åt goda saker och satt på min fula balkong och rökte / passivrökte. Vi hyllade såklart gay musik men också Annika Norlin och annat sånt svinbra. Vi pratade om fulla vuxna, att bo själv när man är ung och en massa random anekdoter, och råkade vara vakna till 01:45.
 
Igår vaknade vi då alltså av målarna. Som ändå ville komma hit. Tjooohooo. Så efter att ha skjutit upp det så länge vi orkade åkte vi him igen, och där åt vi kräm! (På en torsdag! hej team osby) Vi var trötta, så vi gick och la oss igen. och...sov. hela dagen. Woooops. När vi till slut vaknade gick vi ut på altanen och lyssnade på bra musik, åt middag med mamma och pappa och sen chillade bara. Vi skrattade massor, pratade om baby-crushes, kedjerökte i Henriks fall och hade livets tid. Vi la oss i tid, och gick upp i tid, men var därför jättetrötta så vi tittade mest på gilmore girls idag. Och nu har hen åkt och snart kommer robert och hjälp varför är den här veckan så fullproppad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0