jag stryker alla städer mellan malmö och stockholm

Rubriklåt: Himlen över city med thomas stenström, mest för att jag hörde den under blogget.
 

Hej och hå från Kitiaras lägenhet! När jag skriver detta är det måndag och klockan är 12:11 så ni vet. Det lär publiceras långt senare. Vi lyssnar på håkan och det är jag inte ett jättestort fan av, men så kan det va.

 

Igår efter blogget åkte jag, mamma och pappa till sickla och onnas föräldrar. Och onna, alltså, hon var också där. Hennes syster med barn var också där, så jag fick hänga med en överaktiv 3-åring som gillade mig och ville bli buren och visa mig saker. Söt. När de hade åkt fick vi goood mat och pratade om vem som får följa med på vilka resor (det var dramatiskt), Ronnies dyra viner och en massa annat. Kul att träffa dem igen! Vi fick tårta och efter ett tag åkte jag och Onna färdis hit till huset. Då gick jag till Kitiara och vi hade en jättemysig kväll! Vi drack vin, lyssnade på gammal musik, pratade om lite djupa saker och lite trams, sjöng en massa (hon sa att hon älskar att sjunga stämmor med mig, började nästan gråta) och sen sov vi länge. Det behövde jag! Nu lyssnar vi på annan svensk musik, kan vara oscar linnros men fan vet jag. Och nu ska jag åka iväg igen, jäää, livet fortgår och idag…idag ska jag se florence!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0