Jävligt mycket plattityder och propaganda

Haj haj nu mår jag bättre ska ni veta! Jag mår faktiskt jättebra nu, livet känns mysigt och wholesome och tryggt. Och igår efter att jag bloggade träffade jag Saga! Vi satte oss på botulfs för "stillsam aw" och det var så himla mysigt. Spellistan på baren gav oss exakt vad vi ville ha (typ first aid kit och adele och sånt) och pratade först väldigt mycket om glee. Saga hade skrivit en anteckning om allt hon skulle berätta för mig om sin glee-rewatch ("mina mest what the fuck moments") och till slut hade jag en lång rant om hur jag ville skriva om ett avsnitt. Jag var provocerad ja. Vi pratade sen om dagordningar i sociala sammanhang (så bra grej!), vilka sorters löjl vi uppskattar (bara smart och språkligt löjl) och varandras vänner och vad vi vet om dem. Jag kom fram till att min ideala vänskap var att någon skulle skriva hela sitt persongalleri i ett deokument till mig. Kan alla bara göra det, tack? när vi började gäspa ikapp gick vi därifrån, jag köpte mat på subway (jag åt middag! ge mig en medalj) och vi åkte hem åt varsitt håll. Rubriken är tydligen ett citat som Saga sparat för att det är catchy, så jag stal det. Jag unnade maj. Men vet ni vad min taxi går om...fem minuter! Och jag måste packa ihop grejer! Lol hejdå kul med kort blogg

Kommentarer
Postat av: Robert Arvidsson

Ett riktigt bra löjl förlänger dagen och förgyller närvaron med sin aura av vänskap och kärlek till Glee! Nej nu är det dags att springa förstår du, min ride kommer att anlända snart. Kul att läsa ditt deoukument inför framtiden! På återseende.

2019-12-07 @ 14:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0