loving you isn't the right thing to do

Rubriklåt: Go your own way med fleetwood meck, som vi lyssnade på igår och sjöng med myyycket countryskarvar.
 
Haj haj från min trötta lilla bubbla! Seriöst, jag är så trött. Skönt att jag ska damhänga ikväll så jag kan ligga ner basically hela kvällen. Very excited about that. Och ja, hej, här skare bloggas. Och igår träffade jag äntligen Lilla igen! <3 vi hade en jättebra och viktig kväll, och såklart åt vi maxmat. Maxmat är fan life. Vi öppnade en flaska vin och lyssnade på bra musik, med stämmande och allmän sång såklart, och hamnade till slut i jobbiga samtal om diagnoser, blindismer, självkänsla och allmänt jobbiga grejer. Så, tillåt mig upprepa: Paulina lillasystej lilla, du är bra och folk tycker om dig! Glöm aldrig! <3 Vi hade en jättemysig tid och jag åkte hem alldeles för sent, för att sen sova tolv timmar...standard. Så ja idag har jag mest sovit och lyssnat på potterless. Har snart bingeat alla 60+ avsnitt som finns ute och kan gå tillbaka till andra poddar jag lyssnar på. Jag kan ju inte avbryta min binge för annat! Jo just det, en sak till har jag gjort idag, pratat med läkaren. Uuuusch :( men hon ska skicka en ny remiss till vuxenpsyk iaf. Så jag kanske får en diagnos någon gång detta århundradet. Förhoppningsvis. Men ja, det är det för idag, hejdå bloggfolk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0