I hate it when dudes try to chase me

Rubriklåt: 1950 med King Prinsess, mest för att jag har den på hjärnan och inte kom på nåt bättre.
 
Hej och välkomna till det vanliga inlägget! Jag är totalt utmattad, så det lär inte bli ett bra sådant, men lol när får ni ens såna. Bloggar mest så jag kan hålla mig vaken tills kitiara kommer. Och berätta om igår, ska jag också göra! Jag och Anna åkte till Eslöv för att hänga med olle och Robert, för att peppa inför sweden rock! Och vilken jävla resa vi hade dit. Vi pratade med chauffören och en annan kund om religion, att alla profeter är pedofiler (?!), huruvida män är dumma eller inte och så mycket annat. Sen ringde en annan chaufför och de pratade om paradiset och potatis (jag och Anna var lika förvirrade som ni är) och sen säger han "kör du Emma? Jag känner igen rösten!" jag är en färdtjänst-legend for sure.
 
Vi kom fram och lasagne lagades (igen) och musik spelades. Vi taggade inför festival-times, catchade up, åt lasagnen och rabarberpaj efter det, och hade svintrevligt. Många skämt hände som vanligt, jag sjöng med i instrumentala saker som en normal person och livet var bra. När Robert hade åkt flyttade vi in i vardagsrummet och efter ett tag åkte Anna också. Då drack jag och olle rom och cola och pratade massor om mina psyk-issues och annat som jag inte minns, kolla jag sa ju att det här var ett dåligt inlägg! Vi lyssnade på black eyed peas av oklar anledning och sen åkte jag hem, eller försökte. såklart kom ingen bil och vi fick sitta i trapphuset och vänta på en ny. Kul liv. Så jag var svinjävlaäckeltrött idag och det enda som har hänt här är städning. Mennnn snart kommer Kitiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0