I hope I'm not different, and I hope you'll still listen

Rubriklåt: Rolling stone med the weeknd, rubrikraden låter lite tråkig men den är så fruktansvärt fin. blir alltid andäktig.
 
Hej från en trött Emma, som igår hade damhäng! Damhäng är en väldigt tröttande aktivitet, ska ni veta. Så jag åkte hem till mig själv och möttes av Saga i porten, för hon hade hunnit före. Woops. Vi gick in i min kaos-lägenhet, blandade drinkar och catchade up. Vi lyssnade på damhängslistan och la in en massa nya låtar, vilket verkligen var på tiden, och tydligen gjorde oss coola för "det är coolt att förstå nya låtar direkt" som hon sa. Vi beställde pizza och drack pizolato till den, så livet var på topp ofc, fast jag blev så bländad att jag fick ha solglasögon inomhus. Ge mig mina gardiner tillbaka kthx.
 
Kvällen fortsatte och vi kom på den geniala idén att nu kan vi ju titta på glee tillsammans till slut! So we did, vilket resulterade i märkliga historier från mig (alla vet tydligen inte allt om mitt liv?) och väldigt upprörda känslor för vad fan hände i glee ens herregud. Sen pratade vi om DID, vad som är makt egentligen och annat, samt lekte en väldigt nördig lek som gick ut på att jag försökte komma ihåg vilka låtar med en viss artist vi hade i vår lista. Allt detta är mycket rimligt, inget konstigt alls nej. Vi skrattade mer än vanligt, åt god nougat och plötsligt var det bussen går-tid bara sådär. Så saga åkte hem och jag sov på min egen soffa, för min säng är full av balkongmöbler. Kul va. Så jag chillade hemma i någon timme och sen åkte jag him igen för mellanlandning, för ja nu ska jag iväg igen. Jag vill sova i hundra årtionden men det är inte riktigt ett alternativ tydligen så jag gör saker istället. Och jag har ingen ångest wooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0