if you love like this, who the fuck am I to you?

Rubriklåt: Love like this med Chris Holsten, som jag och Anna sjöng väldigt dramatiskt igår <3
 
Haj från maj! Jag är en trött bebbe idag, men ska ändå orka blogga om min gårdag med Anna. Jag åkte in till stan och vi köpte dricka och jordgubbar och sånt, och sen åkte vi till Dalby. Det kändes som hundra år sen sist jag var där! Vi gick hem från bussen i superregnet och det sög, men sen hade vi det mysigt! Hon blekte sitt hår som fan, vi sjöng en massa låtar och mest av allt berättade vi allt sjukt som hade hänt i våra liv. Så jävla mycket har ju häääänt! Vi poppade kastrullpopcorn (sjuk grej enligt mig, hej jag är överklass på fler sätt än vad jag vet), skickade videos på snapchat där jag hotade hennes bror med fysiskt våld (det funkade), gosade med chaplin (han är helt okej för att vara hund faktiskt) och hade bästa tiden of all time. Fan vad jag älskar att hänga med Anna! Det är ju det lugnaste, mysigaste och tryggaste hänget! Jag sover över där (vilket var dumt, mer om det snart) och läste ur jag är ju så jävla easy going. älskar att innan-sömn-läsa!
 
Idag vaknade vi äckeltidigt och åkte in till lund, där anna skulle göra annat och jag skulle hem. Till min stackars ptsd-jossa. Som sprang ut i trappen igen och gömde sig under trappan. Där var hon hur jävla länge som helst :( fy fan vad jag grät när vi hittade henne! Hon följer inte alls efter mig som hon brukar, hon gör ingenting alls...hon är liksom inte min jossa längre! Nu har jag ingen aning om var hon är och försöker att inte få panik, för hon kan inte ha gått någonstans. Men hon bara ligger helt stilla och gömmer sig. Jossan, kom hit och bit en sladd eller något, snälla! Får fan ont i magen :( så kunde inte åka in till malmö som det var tänkt ikväll. allt det här är så jobbigt! Men ja, förutom jossan är allt bra i mitt lilla life. Så ni vet. Och ja, ingenting hände för att trigga mushet igår, bara jag som tänkte och reflekterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0