kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?

Rubriklåt: jag är hos dig igen med lars winnerbäck, som jag hörde häromdagen bara
 
Hej nu har jag bara tio minuter på mig bläää. Tur att jag är himma så någon kan se om bilen kommer. Någon är mamma, som skrattar åt klipp bredvid mig. Och ja, nu har saker hänt och jag ska berätta om dem! Anna kom hit (him) i torsdags och vi vilade / pratade om djupa saker ett tag, innan vi åkte till henne för att hämta chaplin. Va, nu fattar jag inget, tänker ni. Jo, chaplin är alltså hennes hund och han skulle träffa lukas så mamma och pappa kan passa honom. Så Anna fick köra deras bil och allt, läskigt värre. Hon tyckte faktiskt det, för den är automat och de tä rsvårt tydligen. Men vi kom hit igen och åt indisk gryta, satt ute och lyssnade på vår lista och peppade inför sommaren. Den kommer bli bäst.
 
Igår hände inte jättemycket, men Syster var här. Vi läste ur hennes uppsats och fixade språkgrejer, och på kvällen gjorde mamma plättar till oss. <3 Och vi såg crazy stupid love, med brittisk syntolkning ("they snog passionately" var en highlight" och mycket skratt för den filmen är fan bäst. Seriöst, en av mina favoritfilmer of all time. Vi åt popcorn och plopp, för allt skulle börja på p tydligen, och haddock var i allas ansikten like the weird puppy he is. <3 Och idag är det lördag och jag och mamma har varit på stan och fixat ärenden, och fikat hos mormor där jossaaaan är! som jag saknar den ungen :( it is actually painful. Men det var mysigt och bra, och nu ska jag springa. Men jag mår bra, hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0