love in a thousand diferent flavors

Rubriklåt: Swalla med Jason Derulo och andra människor, för allmän partyglädje och stämsång
 
Hej från ett tåg som väldigt snart är i Stockholm! Jag ska på massa föreningsmojs där, förstår ni, så jag måste sitta på ett tåg på första maj nu igen. Känner mig ungefär likadan som sist jag gjorde det, för fyra år sen. Fast mindre bakis och mindre i totalt kaos. Men ja, igår vare valborg! Så jag var hos Lilla, för japp vi sitter ihop det är inget konstigt. Och Sam kom dit! Vi drack jordgubbsbubbel i Lillas nya fina bubbelglas, åt tacos, rökte / passivrökte och sjöng såklart väldigt mycket. Massa stämmande på till exempel rubriklåten och four five seconds. Fucking livet. Vi pratade om djupare saker, kramades såklart och lekte dryckeslekar. Då lärde vi oss allt om Lillas körsångande, Sams utomhusbad-experiences och om den gången när jag hånskrattade när två personer gjorde slut precis bredvid. En jävla resa, ändå. Sam åkte hem mitt i natten och vi sov alldeles för lite, och sen kom mamma och pappa för att lämna piano och hämta mig. Vi köpte frukost och sen har vi åkt en massa tåg. Jag och Anna N har haft en mysig tid, men nu är det snart slut med det och vi ska till det berömda Almåsa. Very exciting! Usch, det här blev ett jättekort inlägg. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0