There were riots in america just when things were getting better

Rubriklåt: To be human med Marina, som jag och mamma går runt och sjunger på här hemma.
 
Hej från ångest-emma! Just nu borde jag läsa lesbiska dikter, men det klarade jag inte av, so here I am. Och jag ska berätta allt som har hänt, och det är inte så mycket, så det blir i listformat. Detta har hänt:
-Jag har druckit bubbel med mamma och pappa för att fira väldigt goda nyheter som jag har fått. Om ni läser detta lär ni veta dem, och om inte får ni fråga för då har jag glömt er. Det är okej att slå på mig för sagda glömska.
-Jag har kommit fram till att jag inte kan söka skrivpedagog i år. Fucking hell. Men det är rätt beslut, att plugga 100 % är inte ett alternativ.
-Jag och mamma har pratat massor om mående, vad som är "normalt" och vår släkt och annat. <3
-Jag har varit hos psykis och där mådde jag skit såklart. Uuuuusch.
-Jag har försökt vara kreativ och lyssnat på spoken word-dikter. jag älskar det.
-Vi har tittat på tror du jag ljuger och skrattat en massa. Det är faktiskt ett bra svenskt program, sjukt.
-Om en halvtimme ska jag på lesbioke. För jag behöver gay women, det är viktigt. Men hur det ska gå till kan jag inte helt förklara.
-Jag sa ju att nästan inget hade hänt! Jag saaa ju det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0