Vattnet rinner mellan stenarna

Rubriklåt: Vattnet rinner mellan stenarna med navarra, för det är en lilla-låt och jag älskar den.
 
Lukas kan du sluta skälla? Snällla. Ja jag förstår att du vill gå ut men nu är inte det ett alternativ så kan du bara chilla tack? Eh, ja, det var det jag mest av allt ville säga nu så det fick inleda inlägget. Holy hell jag längtar hem. Men ja, igår efter blogget swishade jag iväg till lilla! (nu la han sig ner. few.) Jag hade glömt min väska där i söndags, så jag tog det som en sign att vi borde hänga mer. Så det gjorde vi! Vi åt pastasås med masssor av pasta, diskuterade musik som vanligt och sjöng jättemycket stämmor. Att sjunga med lilla är det bästa som någonsin funnits. Hon gjorde jättegod varm choklad med vispgrädde och "lite starkt" (mycket starkt blev det snarare) och vi pratade länge om vårt spelande och hur vi kan ta upp det igen, låtskrivningsövningar och hur bokkaraktärers tinder-bios skulle vara, vilket är roligare än man kan tro. Sen lekte vi en märklig lek som jag kom på (och jag var nykter, wtf) som gick ut på att säga en artist och att vi båda måste komma på vilken vår favoritlåt med sagda artist är, utan att tänka. Det var ändå festligt! Låter basic, men ni borde prova, it is fun. Jag åkte hem mitt i natten och är därför trött som ett jävla skåp idag, men så kan det vara. Värt för att få extra tid med syster! <3 jag älskar henne vet ni det eller? Har drömt en massa kaotiska drömmar och nu ska jag snart hänga med Anna, so life is pretty good. Snart en ångestfri vecka! can I do this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0