Vi målar regnbågsfärger över Sverige

Rubriklåt: Hon va med Silvana Imam, because gaaayyyy
 
Hej från en väldigt trött memma! Jag är tröttast i världen, eller nä kanske inte i vääärlden, men nästan okej. För jag tog mig iväg till lesbioken igår jäää! Först var vi bara fyra personer, men vi pratade om jobb, malmö och lund, att spela blind-kubb (jag hävdar att detta är en dåååålig idé) och en massa annat. Och sen kom Kit och Jen från twitter! Flippade ur av starstruckhet. De var hur trevliga som helst och sjöng en massa gulliga låtar på karaoken, typ cher och abba. Massa passivrökande hände, jag pratade massor med någons mamma från jönköping (som var kickass), jag sjöng shake it out för varför inte liksom, Emma (från silvana-kvällen i april) kom dit på slutet och vi bondade över olika grajor, och sen kom jag hem och sov som en stock. Älskar att vara omgiven av gayness! Blev helt chockad när jag hamnade bredvid en man at one point, det är en bra känsla. (jag var inte elak mot honom jag lovar.) Tyvärr betydde ju detta att jag var väldigt trött idag. För trött, till och med. Men snart, typ nu, kommer Anna hit (är fortfarande himma) och det ska bli hundträff! Usch, förlåt för mina superkorta inlägg just nu. Ni får hantera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0