Did we think forever was really gonna last?

Rubriklåt: So long so wrong med Alison Crauss, en av mina bästa countrylåtar, för detta är en countryresa
 
Hej från tåget! Vi är supersnart i Lund, men varför göra nåt i början som man kan göra i sista minuten tänkte jag, så nu bloggar jag. Och igår efter blogget kom ju Stella! Eller det tog ett tag, men ändå. Kiti och Luna kom också och vi alla åt middag och sjöng laleh, pratade om elaka barn och vad som "funkar" och hade en bra tid. Och ja, sen åt vi den. Chokladmoussen. Och den var fantastiskt god! Annoushka, känn dig blickad. ;) Jag och Stella barnvaktade (aka gosade när luna var bredvid) och sen åkte hon hem och jag och Kiti handlade mat och hade oss. På internet alltså, så vi gick ingstans. Sen fick jag äckelmycket ångest som höll i sig tills jag somnade, så eh...livet är kul.
 
Den var kvar idag, särskilt som Jacky började morgonen med att kräkas loss. Jätttemycket. Och allt var stressigt och kaosigt, men nu sitter vi i alla fall på tåget och har ätit polly och pratat en massa och jag har som sagt lyssnat en massa på country. Livet är ändå...helt okej, kanske. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0