Du får sån makt över mig, men jag måste få prata

Rubriklåt: Smartare med Molly Sandén och Estraden, som har hyllats flitigt lately pga bästa tjejduetten <3
 
Haj haj! Just nu gör Onna chokladmousse för glatta livet och jag ligger mest i soffan. Jag är en bra medlem i hushållet ja. Det gjorde jag igår också, och vi lyssnade massa på boklistan. Alla böcker var såklart gay i våra huvuden, så det blev hyllningar av madicken + mia, mycket prat om triaden ginny + harry + luna och uttalanden som "om du vill veta en mans sanna värde, fråga oss!". Det är så skönt med Onna, vi kan verkligen vara tysta hur länge som helst och sen börja prata intensivt och skratta åt nåt och sen bli tysta igen. Så genuint wholesome. Vi åt pasta med läskigt god baconsås (Onnas matlagning är det bästa jag vet!) och sen åkte Onna till kören, så jag hängde med Kiti. Och Jacky! Det är den nya hunden, och hon är så mjuk och gosig <3 Paulina, du kommer bli kär i henne basåruvet! Och jag fick träffa Luna äntligen, och världen var över lag väldigt fin. Hade dessutom en dm-konversation med en tjej som älskar shirley clamp och avril lavinge <3 <3
 
Idag har vi ätit nutellamackor, sjungit och pratat om sång, googlat saker en massa (jag gör allltid det när jag är med onna) och varit i farsta för att köpa viktiga saker så som grädde. "Jag kommer ha choklaad överaallt", halvsjöng onna nu när hon vispar. Det luktar choklad i hela lägenheten. Är ni sugna nu? Det borde ni vara!

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Jag vill också ha chokladmousse! :)

2019-09-05 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0