It was the third of september we were hanging up on the roof

Rubriklåt: Rooftop med Zara Larsson, pga dagen mest, men också bra låt. Och ja, det är den fjärde nu, men det står ju was! det är okej!
 
Hej från blindhuset och Onnas lägenhet! Nu är jag här och har varit sen igår morse. Då vaknade jag hos Stella och det var alldeles för tidigt, men vi tog oss upp ändå på något sätt. Jag var alldeles för trött och stängde badrumsdörren på min egen tå, som en jävla idiot, och sen gick vi till tunnelbanan och jag åkte till the blindest house. Kitiara mötte mig och vi hängde på förmiddagen, bråkade med valpen hon är dagmatte för och pratade om att "alla känslor är rimliga". Det är fan sant. Sen åkte hon iväg för att hämta en hund i Göteborg (många hundar nu), så jag var själv hos henne. Nu avbröt jag blogget för att ha en intensiv konversation om hur fan magi funkar i harry potter. De ba...trollar bort djur? Rip djuren! Men ja, jag chillade själv ett bra tag innan Onna kom hem och då gick vi till grillen och åt middag. Där hade vi bra samtal om kvinnor som krossar ens hjärta varje dag, sjuka dejter och annat festligt, och när vi kom hem blev det mer sorgliga samtal om jobb och blindhet. På kvällen kom Kiti och nya hunden hem och då hängde jag där och lyssnade på svensk musik och försökte få ordning på en väldigt rädd hund. <3
 
Idag har vi mest ätit toast och chillat, Onna och jag. Vi lyssnar på boklistan och blir arga över översättningar och skrivande, så allt är som det ska. Fast jag saknar Stelllla! Det är inte lätt här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0