Just say the word, we'll take on the world

Rubriklåt: Take on the world med you me at six
 
Hej från min sjukstuga! Japp, sjukdom pågår around here. Feber och halsont och hela köret. Sak jag genuint undrar är hur folk gör saker när de är sjuka? Jag är verkligen bed bound konstant och äter knappt ens. Fast nu mår jag faktiskt ganska bra, so that's fun. Och igår var ju min och Kitis sista kväll! Vi drack cider och sjöng, såklart. Jag testade apologize i oktaven över (förlåt, grannarna...) och vi stämmade en massa. Jag kom fram till att true love är att inte sjunga överstämman för att man vet att den andra kommer vilja göra det. Sant ju! Vi hade diverse moments (ibland samtidigt och ofta inte) och sen blev vi väldigt emotional om allt som har varit i våra liv. Vår historia är verkligen out of the fucking ordinary men jag är så tacksam att ha henne i mitt liv.
 
Så, idag vaknade jag och var sjuk. Jag drömde kaotiska drömmar om att resa till sälen och spela in true crime-poddar, och sen drömde jag en creepy mardröm som gjorde att jag gjorde det läskigaste ljudet ever. Förlåt Kiti <3 sen åkte hon och jag sov verkligen hela dagen. Feberdrömmarna avlöste varandra och allt sög, men jag kom iväg till apoteket och köpte antidepp och ipren. Och mat! (jag köpte inte mat på apoteket.) så ja, nu har jag kämpat mig igenom det här lilla blogginlägget och nu ska jag sova lite mer. Gud vad skönt med sööömn. (kommer säkert aldrig somna nu pga supersömn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0