chokladbolleland

Back från fabriken.Det var myckket trevligt, och vi sjöng och julade oss. Köpte present till Agnesu men kan inte säga vad, om iafall att det inte var med present och jag måste ge det till Sara. Jaja, vi sjöng då julsånger och gjorde en cover.
"Två gummor, två gummor från chokladbolleland
på vägen på vägen vi vandrar hand i hand
och Natta har mössa och den är nog på sned
Men det gör ingenting för vi är glada trots det"
Sen så åt vi såklart och flummade, och snackade vsd, och flummade. Idag i skol har det gått ut på kemi och kemi. Blev förhörd av Måns på jooren, hade dubbeltimme och förhörde Amanda, ja, och tänkte mest på kemi hela tiden. Tråktråktråk. Snackade om julen med Linn, men hon kan nog inte komma buhu. Det vill ju Ema, ju! Jajao, jag har sötsug, efter chokladbollar! bu på mig. Just det! På laben idag så skulle Lotta skriva "fyll på vätgas" men ist. så blev det "fy på vätgas!" det var jätteroligt ju! Hihi :D nu ska jag snart bli förhörd av far. Hey, nu fick jag bort alla inlägg för v 44! Yey!
/Ema den chokladgalna journalistgillande joorerskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0