en tråkig frågelista

det finns en längre och bättre, men den hittar jag inte utan svar från en person, så jag tog den här dåliga iställer. sånna här är kul, ni lär se mer sånna.

One three hill eller O.C: One tree hill, kanske..eller nått
Ute- eller hemmakväll:Hemmakväll, såklart, bästa sällskap är Ingemar
Sex eller mys:Det du, det har jag faktiskt aldrig reflekterat över..ska man inte ha en pojkvän först..?
Salt eller sött:Sött
Lyx eller budget:Budget tror jag
Sommar eller vinter:båda suger, men jag tar vinter, för då får jag sitta härinne
När är du Född:sjunde juli
Vad har du på dig en ledig dag hemma:pyjamas
Favoritresturang:halong eller saluhallens hamburjarställe
Favoritfilm: vene, systrar i jeans, nä..nä jag vet faktiskt inte!
Drömväska: mina är bra, både skol och stan
Har du barn:jag har mig själv, det räcker
Födelseort:Lund, heja Lund!
Smeknamn:Memma, emy, emmis, emmisen, memmy, pemmy, marabou memmy, tiger, emmojs, emsing, emsan och Gen kanske..
Favoritfärg:svart, den enda
Drömprins:någon snäll som inte är dum i huvudet
Har du varit kär:det vette fan..
Favoritlåt:måååååååånga, men jag gillar nog mina egna bäst ^^
Maträtt:sprödbakad torsk, potatis och remoladsås
Favoritresemål:vet inte, men västkusten är bra att kampa på..
Favoritblomma:massor!
Tycker inte om:osmarta folks och idiotiska saker
Senaste sjukhusvistelse:kanske när jag var ett år och blev kollad för om jag var blind?
Favoritdricka:coca cola
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum:gult
Vad gör du när du är uttråkad:stör alla runtomkring mig och skriker jag är uttråkad
Missbruk:socker
Vän som bor längst från dig:Är det Linnsie?
Vad retar du dig mest på:Människor som tänker fel
Läggdags:10 vardarar 11.30 heljer(och nej, inte på morgonen.)
Nagellack:ett osynligt
Husdjur:Majsanbajsan och Lukas den allsjobbige
Skostorlek:38-39
Syskon:ara papegoja jobbig snäll
Favorit pålägg:farinsocker!(den frågan var särskriven!)
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar:massa folk
Vilket är det vackraste ordet:ord
Bästa bok du läst:väldigt svårt, böcker är så olika.
Är du Internetberoende:ja!
Favoritparfym:den som inte finns är skitbra
Gillar du snö:gillar någon snö?
När köpte du något åt dig själv sist:i torsdags
Vilken är din bästa egenskap:att jag har självförtroende, eller är det min värsta?
Senaste pojkvännen:haha, är det Emil Malmkvist då eller? Hahaha?
Vilken film såg du på bio senast:ett öga rött, lustigt att du frågar
Senaste köpta skiva:damn, det var länge sedan det. No idea!
Favoritgodis: Choklad(det stod redan där, va?)
Studier eller jobb:skola
Bästa kompis:Linnsie
Innerstad eller liten ort:ort om jag får välja
Favorit bloggar:min egen och satan, fast om han får veta det på något sätt blir han ännu mer självcentrerad, iaf, läs den bloggen om ni har tråkigt någon dag.
Nytt eller vintage: nytt..

Det här var en tråkig lista, ska försöka hitta en annan någon dag, men jag hade riktigt tråkigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0