I´m so excitet ;)

Nu har jag hållit på och ringt runt till folcs hela kvällen. Om the party menar jag :) de jobbiga stockholmarna avblåste helgen de själva bestämt! Så jag fick kolla vilken helg folk kunde, lutar starkt åt den 26-28. Jag är helt slutkörd för jag har stark rädsla för att ringa folk. Bara Fia, Frida, Isabelle och Tildisen som ej sagt ett pip. Hallå tilda den vilda, vakna och svara! iofs vet jag att du inte vill komma, men please? Please please pleeeeeeeeaaaaaassseeeeeee! Hmm, jag överdriver, men det är för att jag är så jävla tröööööötttt. Men alla andra verkar vilja komma och så, små gullungar jag har ju, som vill komma till mig! Både Rakel och Vispen frågade vad jag önskar mig i present, fast jag fylde ju år i juli! men ingen verkar bry sig utom jag. Jag bjöd ju bara alla för att jag ville det, ordet fest var ju bara för att det skulle heta något! men ååååååååååå någon kommer komma säkert, fanfanfanfan vad lycklig jag är nu! Nej hejdå alla ungar därute, och glöm inte; kommentera om inte ni blivit bjudna och vill komma! För jag kan ha glömt ngn!

Kommentarer
Postat av: anda/saaatan

haha jag ska bara kolla på biljeter och jag vågarju inte byta själv tåg så hoppas att jag kan åka med ett tåg till "lund"

2008-08-22 @ 10:29:33
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: Sharon

SV: Jag älskade alltid de onda och hemska karaktärerna i böckerna förut. Nu beror det lite på. Verkar ha fått en viss förkärlek för att hata huvudkaraktären. Frodo i Sagan Om Ringen, till exempel. Han äcklar mig. Klarar inte läsa den boken längre.

2008-08-22 @ 19:59:39
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

SV: Inte en djävla aning för att vara helt ärlig. Kan inte ens komma på någon svensk manlig motsvarighet till satmara/kärring/bitch/whatever. Förutom karldjävel förstås. Det är ett ganska träffande uttryck dock...

2008-08-22 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0