en lördag av alla

Jag dricker julmust. Inte vilken julmust som helst, sodastreamad julmust! Faktiskt god, konstigt. Well idag har jag mest lyssnat twiligt (som är adorable som vaaaanligt), pluggat kemi och chattat med linsie. dagen gick sadistiskt fort, tycker jag. Nu är det gäster här och vi ska snart smaska i oss kött och sen possibly kladdkaka. Den kommer att bli ood om den finns. Imorgon ska jag bli christmassy med Natta och äta våran årliga julchokladboll (fast nu kan vi inte äta den på göteborgs chokladfabrik för den är stängd) och köpa lite julklappar om jag kommer på något att köpa. Vilket jag nog inte gör. Har en idé till systra men inget annat. Hm. Jaja. Imorgon är det söndag..och jag borde göra matte..som vanligt. Jag hatar matte ifall ni undrar. Men i alla fall, hejdå, ses kanske (förmodligen) senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0