it´s a kind of magic

Idag så äre fredag och det har varit en ok dag. Imorse var det först franska då jag fick veta att jag fick 4 poäng mer än systra på franskan, cooolt. Mer än Agnes också. Sen fysik då vi såg en film om tinituss och den var faktiskt riktigt bra och gripande på sitt tråkiga sätt. Haha sen var det lunch som jag fick slänga i mig för jag skulle ju till sjukgymnasten. Vi pratade mest men provade också lite småsaker. Sen så var det engelskaprov som jag blir riktigt besviken om jag får något fel på. Sen musik som var totalt messed up för vår grupp är helt utflippad. På svenskan skrev vi litegranna och sen slutade vi. Har mest kollat sångtexter (alltså det finns 50 evanesence-låtar jag inte har, alltså för hela vetet!) och tråkat, tråkigt. :( Men sen gjorde nag något hemskt, jag såg idol! Men oj, först skrev jagAlice var helt okejbra och den andra låten var awesome och Robin var dryyyyg. Äsch godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0