here we go again..

hejhopp! denna tiden har jag varit utan internet. jaja, ingen har märkt något. idag har det varit en pinsam hemsk dag litegrann. nemligen därför att jag dels gjorde bort mig på spanskan då jag berättade i första person ist för tredje, sen vandrade jag in i personalrummet ist för klassrummet och slutligen skäms jag ut på bjebburskolan. Fast där hade jag rätt men ändå. Det finns vääääääldigt mycket att skriva om på väääääldigt kort tid. imorgon kommer något eller några morgoninlägg som pratar om döden, Annies song och sådant ointressant. lite Monika-snack hinns nog med.

citatuppdatering:
mamma, jag och systra mi tittar på age of love. tråkigt program. en tjej har jättestora bröst.
mamma: men skicka ut dem då!(fattar ni?)

Natta på väg av från bussen: du Emma, finns det porrböcker?
jag: hur ska jag kunna veta det?!
Natta: m. vet inte.

jag till Natta: coca-cola är ju bara så vackert!

vad var det mer? massor som jag har glömt. skitsamma. måste typ sova nu. hörs imorgon, ska blogga somfan okej? :p
<7/Emma den sjunde sjungande sjöjungfruätaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0