självkritisk?

Jag är inte självkritisk!! Eller hur? Men trots det säger alla att vsd är bra, and it´s not!! Inte alls bra!

Jaja. Igår var jag på teater jag. Jag fick stå ut med Isa och Agnes som var fulla på redbull, och när Sara ringde hem var hon också det. Var är du Sara? På en sten! Jobbig unge det där. Jag vill att Marre ska förenas i Lund! Marre=marmelad=Maja Axel Rena Ronja Emma. Marre. Slump no. :D

Sen så flummade vi på teatern och ja, flummade oss. Sen idag så hade vi kul i skolan, eller nej. jag hade inte ett dugg kul :p. men jaja. Jag hade en dialog med några invandraridioter som sa att jag var snygg. Amen jag tror sååå på det! slämmiga är dem. usch! jaja. ska sluta blogga.
/Emma den bjebbande bitterljuva bimbon.

Kommentarer
Postat av: SB

Vad är VSD?

2008-01-30 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0