moralkaka

Jag tänkte på en sak nu i veckan. När man pratar om saker, diskuterar, är det ingen diskution. För allt är bara samma moral och tanke. Det är som om alla tycker lika. ingen bryr sig om utseende (och om de gör det så låtsas de inte om det), alla tycker man ska vara sig själv och får tro vad de vill. Alla tycker samma saker hela tiden. Vart tog alla extremister vägen? Och varför blir alla mina inlägg så långa, egentligen? Nej, jag menar korta. Varför blir de det? Äsch, jag kan inte skriva mera. Just det ja, spannien vann ju vm i söndags, trevligt säger vi. äsch this doesn´t work.

Kommentarer
Postat av: vispen

Hej! Jag håller med dig lite om det där med jo, det är jättemånga som jag känner i alla fall som bryr sig extremt mycket om utseendet. Ja, alla jag känner tycker att man ska vara sig själva men ändå förändras människor beroende på vilka de är med ibland, jag känner i alla fall de som gör det.

Jag bryr mig inte så mycket om fotbollen, jag tittade på matchen då Sverige åkte ut bara

2008-07-01 @ 23:59:21
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0