fayrytales don´t always have a happy ending do they?

Igår såg vi pockahontas och Emil. hade vi liv? Så klart vi hade. Noooooooot. Alltså honestly. Det mest spännande som händer i pockahontas är att en vind blåser och att ent träd sjunger en låt. ;) fast killen är apasöt tycker Ema. :) sen Emil var tragisk. Jag tyckte synd om lilla Ida, hon är ju så liten och snäll men hon syns aldrig. Alfred är för övrigt rätt konstig. Astrid Lindgren gillar mat, insåg vi. Hon pratar bara om mat exakt hela tiden. Bla bla bla. Typ. Men vi älskar henne änå. En annan sak jag älskar är gilmore girls. Det såg jag idag för nostalgins skull och man bara åååååååååååååååååå. Förresten så hade jag och Asrar ett bråk nyss om vem som är bäst; Satan eller Dolohow(och jag vet inte ens hur det stavas för han är såååååå obetydlig). Satan istheshit så att ni vet. Iaf hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0