gnägg

Igårkväll Hade jag och syster en hermana-kväll då vi såg på två dåliga filmer. Den första, "forgetting Sara" (hon har ett efternamn också som inte jag kan stava) var så dålig att vi började älska den. Handlar om massa psykotiska jävlar (tycker jag alltså) som vrålar och har sex och sånt. Och i slutet fick man inte veta vad som hände med Sara så ja, de lyckades visst glömma henne. Sen ja sen såg vi camp rock, usch vad deprimerande. Alltså jag skulle göra mycket här i livet men inte medverka i en disney channel-produktion. Aldrig nååååggooooonsin. "what happens at disney channel fucking says at disney channel". där siterade jag egentligen ingen utnan ag bara skrev det. Moha. Sen snart ska jag äta lunch med natta och sen slappa. räkna lite matte eventuellt och sen ja nada ;)hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du träffar en apa på livet stig,

ryck den i svansen och hälsa från mig.=)

2008-11-23 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0