så var det fredagskväll igen

Idag så är det fredag vilket ju är trevligt som satan. Om han nu är trevlig. Annars är det inte det. Men i alla fall så började dagen med att vi gick till skolan, datorn och jag. Eller vi gick faktiskt inte alls utan taxin körde oss. Jag satt och skrålade och krävde att alla skulle vara glada. Taxiresan är den enda tiden på dagen då äag är genompositiv. Jag liksom förbrukar all glädje och så surar jag i skolan. Passande nog började vi med franska jå jag fick sura riktigt mycket! bjebb på franska. Sen var det bild då vi gick ut till lekplatsen och ritade lekredskap. Det var tråkigt och Hannes höll på och spela gitarr och kasta pinnar och skit. Sen jour då jag lärde mig om fronter och trots vad Vispen säger så funkar det faktiskt utmärkt. Det ska jag visa henne minsann! Well sen lunch då jag och Susanne var konstiga och flummiga innan jag gick ned och satte mig vid skåpen. Där fick jag polly och blev glad igen. Engelskan kom sen och trååååkade med läxförhör. Sen musik då jag faktiskt lärde mig lite gitarrspel och sen svenska då vi gnäggade om ointressanta bedömningsmatriser. Sedan så kom jag hem och lyssnade Sophie Kinsella, åt plättar, såg dobido och idol (Hanna ägde. ägde.) och levde. Så ja nu sitter jag är och hostar och sånt utan anledning.

Kommentarer
Postat av: Sharon

SV: Jaså? Oh, det låter intressant. Fanfics-version. Mhm. Kan man månne få lite mer information om denna fanfics-Sirius, eller har damen något man får läsa kanske? Eller, får man lida i ovisshet resten av sitt ynkliga liv?

2008-09-20 @ 00:28:07
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: RonjaR

vad är fronter? :s

2008-09-21 @ 18:52:41
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0