poetry chick

hej där!
Idag har varit en väldigt lång och strange dag. Den började med att jag åkte taxi till Kino där jag skulle se film med franskan, men där fick jag fan stå i över en halvtimme för taxin varo i vanlig tid. Ensamheten värkte, nej, fy fan vad emotionell jag låter. Jag kom dock till slut in coh såg filmen "mellan väggarna" eller vad den nu heter på french. Den handlade om en skola och dess problems och dess pantade elever. Den hade 0 handling och det hade varit okej om den varit dokumentär; men det var den inte.

Sen stressade jag och Sb oss igenom ett meal på burger king och sen gick vi till sjukgymnasten, vi kom sjukt försent. Sen kom jag försent till engelskan för vi glömde tiden. På musiken tränade vi på the låt men sen sket vi i det och skrålade på I´m yours och wake me up when september ends lite improviserat. Fint. Kom hem och har flummat med Honey som skriver som en full noshörning (flodhäst?) och den var full på grekisk rezzina. Jag inte kunna stava. Hon är vääldigt konstig här och läser upp titlar från sin spellista väldigt dramatiskt.
"cancer, cry mama!"
Underbart. Hon fick nu en spansk låt, det har hon tjatat om ett tag nu. Hon äro galen och nu ska jag sluta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://justenjoyit.blogg.se ta en titt och släng gärna dit en kommentar :)

2009-04-17 @ 22:06:09
Postat av: Sandra

När du har haft en dålig dag och känner att du behöver uppmuntras.

Vad lyssnar du på för musik då?

2009-04-17 @ 22:06:40
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0