vackra badguys..

Har haft både en jättefin och förstörande jobbig tosdrag. Vi började lugnt och slappade rätt mycket tills Sara åkte, då vi satte oss och kollade på youtube där nere. Vi hittade två helt underbara versioner på hey there delaila, it´s how you kook the meat och hey there obama. Det var helt otroligt roligt, och vi sökte bara på "nåt random ord". Vi sökte även på "bra låt", en bra låt hittade vi tyckte jag.

På kvällen såg vi lots, åt fattiga riddare och såg sen ink heart. Jag hade tänkt mig att jag skulle förälska mig i dustfinger men istället bedyrade jag och Hannah båda vår kärlek till kaprikorn som väl förresten borde stavas med c elelr? Han var så otroligt söt och naiv att man aldrig skulle trott att han var ond. Vi kom även fram till att darken rahl är sööt när han spelar teater, han såg myyyyyycho gay ut.

På natten satt vi först och tittade på Hannahs videoklipp och sen hade vi ett deeptalk i några timmar. Nu sitter jag och väntar på att honey ska bestämma sig för att det är morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0