den som har väntat på någon som har gått, har väntat för länge..

Rubriken är ett citat som jag hörde av Tora igår eller förrgår eller vad det var. :) Det är en cover på "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Jag tyckte kul.:D

Ja, idag sitter jag här. Surprise. Vad har jag gjort? Verkligen bokstavligen nada. Suttit här. Legat i sängen. Ätit med min totalgalna familj där alla stängt av hjärnorna och var allmänt gaaalna. Sen..chattat med Hannah och varit trött. Stundtals mått skit. Stundtals mått helt ok. Försökt vad jag hade problem med här i livet. Har, menar jag. Haft konstig värk på benet. Det har jag hela tiden. Jag fattar inte. Läst Marian Keyes. Ätit choklad. Druckit julmust i massor. Sjungit lite. Bloggat nu. Sjungit med syster. Saknat. Skrivit på "failboken" som jag ska skriva klart innan skolan börjar. lätt.:D inlett jullov. Varit heeeelt sluuuut. Avslutat ett blogginlägg..eller tre..men..aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0