tortal är grejer det va!

Tortal blev kvällens ord igår, det är ett land i serien de odödliga. Men det var inte därifrån Numair kom, men det fattade inte Hannah. Det tog sin tid. Sen satt vi och drägglade över våra grabbar, men jag känner att jag inte har någon koll på mina grabbar sen bluntie intog en plats i grabbskaran. Måste nästan överväga att sparka bort honom från listan nu alltså! Får fundera på detta en aning. Jag har inget annat att säga som inte redan står i hennes blogg, förutom att jag lyssnar på new tatoo med saving abel. Jag förstår inte vem som tatuerat sig, han eller bruden? Är nog han ändå. Nu blev det någon paramoris. Vilken? Tror det är den där woa-låten. Vi får se. Jo det är den. Vad jag är skillad som känner igen den redan vid introt alltså!:D men nu känner jag att orden tryter så som ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0