did somebody bring me down?

hej där!
Idag har det varit en helt okej dag förutom att Agnes och H-L ritat sträck på mig heeela dagen och även gårdagen. Men dagen började bra, med att bring me to life spelades på radion när jag låg och slöade innan jag skulle gå till taxin. Jag höll på och flyga i taket och sprnag ut och ropade "oooooooooo!!". Sen gick jag och la mig igen..

Skoldagen började med lite bullshit och jag fick veta att jag fick 25/26 på so-läxförhöret. Det känns fint. Sen pratade jag om film making på engelskan och Gunnel ville att jag skulle skriva en film på engelska så vi kunde spela in den. Yeah right. Sen film på svenskan och på lunchen verkstäldes min och Toras deal, men en sockerbulle fick jag inte. Dock en donut, vilken var så god att jag nästan dog. Mycket väl godkänt, fick den. Sedan spanska och bild och matte och jag dog litegrann.
thomas: vet ni vad det kallas på matte-språk då?
erik: Idioti.

Nu har jag tränat till ung på scen litegrann och det verkar gå helt hyvsat, det blir en del att finslipa men det är jag beredd på också. Jaja, hejdå flummiga ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0