time keeps running away..

Alltså, Ingemar är en otrolig dator minst sagt. Minns ni när fem minuter gick på en halv en gång, glappet i tiden? Grabben har gjort det igen! Igår vid tolv på dagen stod han rätt (det vet jag för jag stälde min klocka efter honom och den har gått rätt since) men helt plötsligt hade Ingemar gått tio minuter tillbaka i tiden! Klockan var 23.59 sa jag till Hannah, men enligt henne var den 00.11. Det var den även enligt klockan som jag stält tidigare samma dag. Läskigt är det! Han tar också för vana att publicera mina blogginlägg i framtiden och hur mycket som helst annat obehagligt. Man vill ju bara gömma sig i ett hörn ju! Ja, vad ska man göra..

Kommentarer
Postat av: Honey

Nåja, tiden är ju trots allt bara en karraktär i en bok.

2009-06-17 @ 15:41:49
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0