knowing that forever won´t be

haj!
Idag började jag dagen med att testa ritprogrammet med fantompennan igen. Basicly är en fantom en penna som gör att man kan känna vad som finns på dataskärmen och rita så att det dyker upp. Jag gjorde värsta konstverket, en gubbe gjorde jag. Jag lyckades döpa varje kroppsdel och allt möjligt tekniskt. Inte ett dugg tekniskt är det. Sen var det lunch och Susanne suktade med mig med cola som hon köpte och dessutom läste hon upp kakorna som fanns. Jag blev förgrymmad. Lunchen blev väldigt låång eftersom inget hände, jag läste 30 sidor punktskrift innan vi gick på ett möte. Jag insåg någonstans där hur sjuk´t välorienterad jag är just där på certec. Jag gick först och ledde vägen och grejer. Jag äga! :) men nu på kvällen har jag babblat med honey och slöat. Nu är jag trött och skulle nästan vilja lägga mig early.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0