inga rubriker redo

Idag var det gymnasiemessa här nere. Inte nåt vidare, men yrade runt och killade en hel del gymnasiemojar. Hahaha, glorious spelas. Here she comes with a masterplaaaaaaaaaan! Eh, ja. Min familjs städmusik är något extra. Jag lööövar när min familj städar! Hearts on fire nu, jag lööövar! Aja, messan, vare. Den var ganska trevlig, dårå. Men det finns så många gymnasier och jag orkar inte. Susanne sa åt mig att följa mitt hjärta, men allt det vill är att totalskita i alltihop! I alla fall. Idag har jag även haft ett 30sekunders deeptalk om Sirius med Agnes, haft idrott och jobbat ihjäl mig och umgåtts med syster och hennes underbara friends. Pappa sjunger fiiint som vanligt när han städar. Aja, vi pratade Eriks nya "coola" frisyr, facebook-spel, gymnasier och diverse annat trevligt. Varför är min syster alltid så bra på att hitta vänner? Fast, vissa av mina vänner äger ut hennes, ofc. Äter, skrev jag först. Fint! Nu orkar jag ej mera.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Då vet man. Vissa av Rävås vänner äter så mycket att de äter ut den andra Rävåsens. Ojojoj. Hur gör man då? Man kanske äter upp deras hus.

2009-11-07 @ 13:41:21
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det blir mycket roligare om du skriver hannahs kommentar med benämningen rävsås.



Om du tycker att ni har mycket gymnasier där du bor vill du inte veta hur mycket det finns här...

2009-11-07 @ 16:43:09
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0