Mitt heroin bor mitt i havet, helvetet ligger i Tibro och Natalie Maines flyger på änglavingar.

Fast inte nu längre för låten tog sluut. Nu planerar Sharon att sjunga om isdrottningar istället, men det är nog på längre sikt verkar det som. Tråkigt värre. Här sitter alltså jag och min värk är igång igen som en annan..eh, värk. Men det är inget som jag inte överlever denna gång.:D just nu är jag glad som en solstråle (varför säger man så? är de glada? Verkar rätt svettigt att vara en. det är jag ju förresten också.) och Ophelia frågar om ettikssprit är gott. Det är det inte men hon tänker smaka. Min sjuka lilla odåga.:) det kan vara giftigt tror Tildis. Det här blir ju ett riktigt drama känns det som. The drama of..eh, the drama. The drama of the drama! Vettigt värre. 12% alkohol innehåller skiten säger hon. Tildah vill döda vista och det bränner i halsen av det här skitet säger hon. Ophelia har ännu ej druckit. Men kemi ska vi inte blanda in här kära flickor, det är tråkigt och det ska vi ha i like oktober i skol. Något är inte rätt säger good charlotte-pojken. Vem är charlotte? Det har stört mig i många många år. Men, den här låten är ju dålig och det är predictable. Den pratade vi om igår ju. Okej, spänningen stiger, nu ska galningen dricka! Ett snapsglas ska hon dricka ur säger hon, eller det var nog bara hur mycket hon skulle ha. Spännande, det här. Hon klagar redan nu. Drick, tycker ni säkert. Inte jag. Nuu dricker ungen! Kul känns det, säger hon. Vi får väl se kära vän. Vi får väl se. Om det inte är metanol i, då får vi inte se utan blir blinda. Vilken förändring det skulle innebära för min del, alltså. :) Det är gott, säger ungen. Men prova inte själva. Nu ska jag nog avsluta detta inlägget. Och nej, jag har ingen kompis som heter Ophelia. Men hon är väldans anonym här förstår ni.

Kommentarer
Postat av: tildaah

2009-09-06 @ 02:30:55
URL: http://ohfifih.tk
Postat av: tildaah

yes det var fiffis blog det där ja. hej segt. jag skulle skriva att jag känner en som heter ophelia! fast.. det kanske du liksom.. redan fattat.

2009-09-06 @ 02:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0