never knew I could feel that much

Hejhej!
Den här dagen har vairt..väääldigt lång. vi tar det från början..

Orientering började allt med. Jag, Susanne, Fredrik och Emma (som missade bussen) gick och tog random kontroller. Vi tog tio av tjugo kontroller, vi behövde´inte ta en enda men vi inte brydde. Johan är säkert mäkta imponerad.

Sedan åkte jag och Tora hem till mig för tora hade som val att göra det eller sitta på trappan och vara utelåst hela eftermiddagen. Så vi satt och flummade, Tora gav mig helt sjuka skrattspasmer åt japansk musik när man lyssnar och får det att låta som svenska. "åå Sandra, kasta inte min tomat, man får inte göra så med mat!". Hahahahahahhaha.

Ja, och sen..sen..blev det inte bra. Jag går inte in på några detaljer, för det är ju bra nu, men jag sammanfattar det med:
-att lära sig av sina misstag är en myt..
-man blir torr i munnen av att hyperventilera.
-jag kan inte formulera mig överhuvudtaget.

Ja. Eh..godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeh! du har juh glömt att andas i en påse :(

..

...

....

.....

asså när du hyperventilerar ?

Ellah?

2009-09-21 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0