don´t let me say what I say.

Ja, idag, tisdag har väl varit helt okej på sina ställen. Matten var dock ångest, men spanskan var okej (?) och fysiken också och gengelskan då jag gjorde mitt muntliga nationella med bernard. Vi var flummiga och jag sa åt honom att han kommer dö ung bland annat. Tror gunnel hade lite kul.:D sen lunch då jag tvingades äta och blev belönad med glass (för mina pengar alltså) och sen svenska då vi pratade om nåt som alla hade hört talas om utom jag.;) so:n var hemsk och här hemma har jag inte gjort nåt av importans. Varit med lite och gjort lasange, chattat med älskling och sjungit lite. Fastdet var ju nåt av importans.;) nu ska jag skriva en ik som tora givit mig i uppdrag att skriva, om jag får någon inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0