good is better than perfect?

Det är det jag har försökt intala mig idag. Denna jobbiga, messed up konstiga dag. En dag då jag redovisat om en kille på spanskan och sagt fel namn, skrivit hajkus om ingenting på svenskan, antagligen fuckat up en relasion eller två, gråtit och blivit stöttad av tina och typ känt mig väldigt ensam fast jag som vanligt har allt jag önskar mig här i livet...och kastar bort det. Förlåt alla. Och jag skulle kunna må bra nu tror jag men det kan jag inte. inte förrän ni gör det och det händer nog inte snart. Inte förrän då kan jag uppnå målet att skråla "I made it" som jag lovat onna. min egen skit är inte djup, och jag orkar med den. Anytime. Och jag vet inte var du är. Det borde inte vara så skräckinjagande. Och jag vet inte om du kommer att skita i mig i skolan imorgon, och jag vet inte om du kommer att göra det. hahaha, jag använde just 3 olika du. jag är the queen of anonymitet. :D och nej, jag låter er vara nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas du upptäckt varför jag blev sur på dig... visst det är en sak att säga att du inte vill med din första anledning, men du gick för långt och det vet du. just nu känner jag ingenting, jag tycker om dig E men jag vet inte ens om du talar till mig, och dessutom har jag återigen haft en "nothing day".

2010-04-20 @ 20:06:29
Postat av: Hannah

Vad har du gjort mot agnes?

2010-04-21 @ 13:37:49
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0