mjölkchoklad, saknad och brittiska

Lyssnar på missing och kom just på att jag har två missing. Men det är den ni tror att jag menar.:D det där har jag haft som bloggrubrik. Yay. Och det där med, och det där med. och det brydde sig alla om. Jaja, nu har jag varit på sånggrupp. Showade off min brittiska för en imponerad christina, men fick sedan sluta med det. :( sjöng låten "the last man in my life" från någon random webber-grej. Han är cool han.:D fick även choklad av mormor och kom sen hem. Här har jag haft kul med youtube och bland annat hittat en härlig review av låten fifteen. Grabben kunde analysera och var hur rolig som helst. kärlek.:D jag älskar videor på youtube! I söndags hittade jag bland annat en falsksjungande brud och en gitarrist som spelade like 15 paramorelåtar (parts of them) utan att sluta spela. they were coool.:D vad ska jag mer säga? Var det inte nåt? Typ att jag hatar fysik och måste plugga. och att jag borde träna på mitt regina-tal men jag orkar inte. Och att det börjar en ny låt. Och att den inte dög. Nu har jag äntligen hittat en låt. 500 miles, hittade jag. Ah, country/folkmusik. That´s life. Påtal om liv, så saknar jag mitt. Glömde bort att det inte skulle ta emot mig där hemma. Blev ledsen. Jag har för övrigt spänt mig en massa idag känner jag i axlnara. Undrar varför? Degen har ju dugt. Lord I´m onne, lord I´m two, lord I´m tree, lord I´m four, lord I´m 500 miles away from hooomeee! Jag försöker inte alls slippa plugga. Gud nej, hur kan ni tro det. Jag känner mig bara en aning random och konstig och kan ingen..kan ingen vadå? Hade inget slut på meningen. Gud vad jag älskar att inte syckeindela! Mwaaahaaa! Nu kom mamma som har kommit på hur gorgeous spotify-grabben är. Jag träffade påtal om det en brittisk grabb igår på bussen. Han-var-sööt. fast-han-var-gammal. till och med med mina mått var han gammal men säg inte det till natta, för till henne sa jag att han inte alls var gammal. Nu borde jag sluta. Era ögon/öron blöder redan va? tro inte att jag torkar upp blodet åt er bara. neee, nu fåre va noog.

Kommentarer
Postat av: Hannah

mitt öga..lever än. ;)

2010-04-28 @ 22:45:04
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Har du börjat använda spotify nu?

2010-04-29 @ 16:29:14
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0