att få fason på en dålig dag

Den här dagen sög ganska väldigt mycket fram tills nu. Ska ge er skillnaden.

då: jobbigt i skolan, hat mot att inte kunna allt andra kan, ensamhet, dåligtmående.

nu: nyponsoppa med grädde(undrar om jag ens gillar nyponsoppa..), Katarina Bredow, en familj på bästa humör och the best älskling there ever was.

well, för mer information så var det hjärt-och lungräddning och annat sånt i skolan idag. Jobbigt. Var för svag för att kunna hjärtmoja och kunde inte lungmoja heller. Och allt i skolan var lite jobbigt. Men det är bra nu, tror jag.:) har nu lämnat inlägget och ätit mackor, givit upp nyponsoppan och tagit stämma på diverse låtar med syster. Ska nu förhoppningsvis läsa en moj som Hannah har författat. om jag får. Det jag fick.

Kommentarer
Postat av: Hannah

vem får inte. ;)

2010-02-04 @ 09:35:34
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0