gorgeousness should so be a word. oh wait, is it? no, can´t be. should be though.

Okej den där rubriken var ju...bra. :D den syftade i alla fall på bluntie. Jag satt just och funderade lite över hur söt han är, lite sådär som man bara gör om man är väldigt konstig. *Sen satt jag och funderade en del på relasionerna till mina grabbar och hur de skiljer sig åt. Men sedan insåg jag att ingen bry detta, utom moi då förstås, så jag ska inte tjata om dem mer än vad jag absolut måste! Lovar.

Idag har jag då reunionat. Reunitat, borde man säga. Jaja, det har jag gjort. Jag och the famous Nathalie åt på café & le (jag vet, strange namn :D) och där var billigt och trivsamt. Vi försökte hänga med i varandras liv och allt vad det heter.:D den här låten får mig bara att tänka på onna. Kul eftersom det är en bluntielåt. Men hon sjunger på den så ofta (eller inte så jätteofta men skitsamma) så jag gör det ändå. Oj vad klockan är mycket! måste avsluta nu och skriva veckans vän.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Give me a reason, but don't give me two...aooooo!

2010-01-18 @ 15:30:18
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0