Gud hör bönder

Haaajjjj!
Små små svarta änglar ska inte flyga hääääär!!! Det var inte det jag tänkte säga, men ville att ni skulle veta. Nu ska jag berätta om gospeln och hur den bedrevs.:)

Vi sjöng ett gäng awesomeiga låtar och slutet med sir duke var briliant. Vi sprang ut och sjöng trestämmigt och ackapella refrängen på trappan och det var ett sånt där magiskt ögonblick ni vet. Underbart. Sen drev vi runt på landskronakarnevalen och flummade, mormor uttalade sig med "det är ju rena karnevalen här!" och vi hade oerhört trevliga tider. Sen åkte vi hem och lyssnade på Josef, vilket alltid är jävligt awesome och vi hörde äntligen vad cowboyen sa. han sa "det krävs en man folcs, som har hans mod för att brottas med en get". fint va?:D nu lyssnar jag på gg, tittar menar jag, och är trött. hejdå.;) och ja, rubriken, ja ni får aldrig veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0