njutningen i att må

Innan jag börjar vill jag poängtera att min dag seriöst har varit ångest och dåligtmående all the way through men jag ska skriva den fin för nu jag må.

har bedrivit dagen mest på jobbet, men var ju klar med allt så jag gjorde inget produktivt. Skrev en massa på failboken(närmar mig slutet everyone! Min första icke-fanfictionroman som avslutas! i och för sig ingen långing men ändå!) och lyssnat igenom min nya musik lite(aka: knarkat parton). Sen åkte jag och åt på max med pappa och hans kompisar. Detta var väldigt gott men jag kunde knappt äta.

På eftermiddagen skrev jag och sen pratade jag med älskling en stund. Åkte hem och har här druckit jordgubbssmoothie, umgåtts lite med familjen och suttit här ett tag. Ikväll ska vi ut och äta för att fira oss, och jag vill bara understryka: ett och ett halvt år med kedja! jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0