but if u really love me lock me up when it gets dark

Tänk vad enkelt det vore om man bara slapp komma ut. Slapp prestera sig igenom samtal efter samtal, slapp vara trevlig och svälja allt alla andra inte ens känner av. Synd att jag inte är sån. Och synd att jag vill så mycket. Jag vill ju träffa människor. prata och umgås och vara bra. men det finns gränser. fast nej. jag ska inte göra det. fast jag vill. ska inte springa för någon kommer alltid följa efter. och vara snäll så allting inuti mig rubbas och gör ont. lägga armen om, trösta, vara bra. bryta. eller också skiter alla i det och låter mig springa..och det vore ännu värre. jamen hur fan ska jag ha det? ugh, detta emoinlägg äcklar mig. såhär tänker man inte. it´s weaaaaaak. hat.:/

Kommentarer
Postat av: Ronja

Springa ifrån allt och se om någon följer efter vill nog alla göra ibland. Jag blir alltid så sur för att jag är en sån fegis som aldrig vågar springa ut i skogen och bara springa och springa, för jg vet att jag inte skulle hitta tillbaka, men ändå vill jag så gärna kunna springa ensam genom skogen.

2010-03-25 @ 18:46:06
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Anonym

nejnejnej emms... du mådde ju bra nyss... :/ ibland måste du välan bestämma dig! jag är också på "emo" humör idag :P

2010-03-25 @ 18:50:55
Postat av: Hannah

Jag tycker det är hemskt att springa från allt. Ändå gör jag det för jämnan. Usch för det.

2010-03-26 @ 15:03:24
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0