*springer ohc fångar bramående* titta! spring och titta på mitt bramående! nej försvinn inte nu bramående!

Positiva saker:
-vååår!
-looov!
-söt musik!
-fina människor!(bristvara för ögonblicket, då alla är borta och gör nåt annat än umgås med moi)
-att Sara ska baka sen så jag får kaka <33 jag behöver kaka!
-att sitta ute på en bänk och inte frysa som jag gjorde idag!
-att simma 1km!
-ingen skolångest!

Det enda negativa är att älskling är borta och jag vet inte var hon är! Hon kan mycket väl ha svimmat ju! hon fick hjärnskakning igår, you see. så jag oroa som en oroing, men ändå må rätt mycket. :D ville bara visa er!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Till oss har våren bara börjat komma, vi har fortfarande lite snö, men nästa vecka ska våren komma hit!

2010-03-25 @ 18:51:42
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nejrå, ingen svimmning. :D

2010-03-26 @ 15:05:20
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0