lipstick on the nightstand and demons on the door

Emma har nu haft en trevlig d-dag. Hon väcktes av älskling och efter det pluggade hon och åt en pizzasak. as in inte beställpizza alltså. äsch, första person blir bättre. jaja jag gick sedan iväg med lilla Agnes eller Ahnes som älskling säger nu (jag råkade skriva det i smset) och vandrade i lundastad. vi pratade om en massa fascinrade saker, hon förstörde mitt telefonsamtal med dramatisk musik (:D:D) och sen köpte vi lite choklad och blubblade. hon sjöng en mystisk vänner-låt och jag...jag var bara jag. jag vägrade dock att skrika åt henne. hade tydligen en massa ilska inom mig enligt henne. bara för att hon är obsessed av how I met your mother. vilket de förresten inte vet än vilket är ganska lame tycker jaaag! nu vill jag ha mat och inte plugga. jag har prov imorgon ehehe. det känns ju bra liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0