det blir vad jag gör det till

Imorse tyckte jag det räckte med skit och mög och bestämde mig för att denna dagskulle bli awesome. Det blev det också, eller nä. men bra iallafall. Den begynnade med tråkig spanska och tråkig matte, men på lunchen var det tydlige pannkakor och jag, Signe, Michelle och Linus hade jättetrevligt. Vi bestämde vilka djur alla var: jag var en fladdermus, Signe ett marsvin, Michelle en hund och Linus en gosedjursnalle "på ett väldigt neutralt sätt" som jag sa. Tatiana var dessutom en pudelfin(pudel+delfin). Min klass är underbar.:D kören gick smärtfritt och jag talade dalmål med Karolin om hur duktiga vi var. ^^ inson gick också himla bra där jag sjöng eve and mary och spelade ain´t no sunshine. nu ska jag njuta av min havrekaka, undra var hannah är och skriva med små bokstäver bara för att jag känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0