domedag igen då

igårkväll blev jag sjungen till bramående, grät av lycka, fick veta jobbiga sake,r sa jobbiga saker, somnade trasig som fan. ovanligt. idag vaknade jag helad, känns som om vi har varit här förut på något sätt. Brendán och grabbarna har hybris och allt känns väldigt neutralt för att är för mycket. det finns gränser för alla, liksom. och ingen fattar någonting, och jag behöver nåt onyttigt. akut behov.:/ ge mig cola, undrar om någon sådan är öppnad. nej, jag tror inte det. damn. :( om jag varit seenden u hade jag gått en höstpromenad bort till ica (konsum är dyrare och jag vill gå en bra stund), köpt choklad och cola och gått hem. det hade varit jättefint, höstigt och bramående-ish. kan någon komma och ge mig choklad? jag vill ha choklad! hint hint till alla som läser detta. äsch, blubb eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det är så gott med choklad. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:21:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0