min tå gör ont!

Det är saras fel. hon slängde ett paket russin på min lilltååå! :( visst är hon hemsk?

efter att lektionen slutade åt jag lunch som jag spenderade med Hannah, Frida och Josefin. Kören blev avklarad och jag var hööööög som ett hus hela lektionen. snackade brittiska och skrattade som en idiot.:D sången och gitarren gick också bra, jag sjöng lady och även samson och sedan testade vi en ny låt som hette eve and mary och på gitarren spelades aint no sunshine. oj, vilken störd mening! jaja. :D

Sen blev det...jobbigt. Min taxi bestämde sig för att släppa av mig på en helt annan väg än min egen, så där stod jag vid en jävla grind. lyckligtvis känd tjejen som bodde där mig från tuna och mårten, så hon visade mig hem. tack till henne.:D så när jag väl kom hem bakade jag muffins med min kära syster, drack den överblivna colan (det fanns cola i dem!!) och hade det allmänt jättetrevligt. min dag har varit bäst, helt enkelt.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0